ledig lördag!

Jag är ledig idag! Min första lediga lördag sen jul. Förutom när jag var i sverige. Sjukt skönt!

Retade Annika och Helena igår för att jag skulle sova så läääänge och ha det så braaaa idag men så vaknade jag fem över nio och var tvärpigg så det var ju bara att gå upp. Då fick jag ju iochförsig mycket mer ledig lördag, alltså... eh ja. Hursomhelst. Degade i soffan rätt länge (dvs spelade LBA2. Annika tycker att jag är knäpp.), tog en lång dusch och gjorde (gjorde? hade? använde?) ansiksmask och grejade i lugn och ro. Sen åkte jag in till stan och fikade med Sofie, och så kom Helena med en hund som hon lovat att hon skulle vakta åt en på jobbet... Men vi kom rätt fort på att vi inte riktigt orkade med en icke rumsren unghund så hon ringde och ordnade så att en annan jobbarkompis kom och tog hunden.

Så nu sitter vi i soffan och har INTE bråttom att fixa oss för att vi måste va på kontoret om en kvart eller nåt sånt. Otroligt skönt! Nån plan för kvällen har vi inte heller men Stephanie kommer förbi sen så vi får se vad det blir.



Jag bokade biljetter till Stockholm i påsk idag också! Kommer hem onsdag eftermiddag, åkter tillbaka tisdag morgon. Längtar!


Trevlig lördag på er!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Längtar!

2010-03-22 @ 21:21:23
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0