Lycklig!

Igår åkte jag in till stan för att träffa Carro och äta lunch. Har saknat min underbara Carro otroligt mycket men nu fick jag äntligen träffa henne. Sen var hon tvungen att springa iväg till andra saker. Så jag gick och hälsa på mitt gamla jobb. Alltid lika kul:) Så på kvällen blev det utgång med Sebbe (kock på kung carl) och Linn. Blev en riktigt bra utekväll på gayklubb.

Idag träffades jag, Petra, Madde och Jennifer(!) på snaps och drack lite vin och åt lunch. Helt underbar dag med underbara vänner. Lunchen varade till kl 22, så vi hann med en middag också. Så har jag träningsverk i magen imorgon så skyller jag på dom.

När jag kom hem sen så ser min pappa lite finurlig ut. Han har köpt en bil. Såå typiskt honom, han har varit hemma i 24 timmar och då köper han en bil. Vi som har haft våran underbara volvo i över 20 år!!!! Och han bor inte ens i Sverige! Så imorgon kanske vi åker och hämtar den nya bilen ute i Åkerberga.


den nya bilen

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Oj oj oj det var verkligen en lååång lunch ;) Men alltid trevligt om sällskapet är bra.

2010-03-31 @ 14:10:50
URL: http://www.hwbymissanki.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0