Om en liten vecka!

Om en vecka åker jag hemmmm :) Längtar! Jag ska packa med mig alla vinterkläder, dunjackan, halsdukarna och koftorna och lämna kvar det i Stockholm, för efter påsk är det fanimej VÅR och nästan sommar. Okej inte riktigt sommar men ni hajar.

Ja jag vet inte vad jag tänkte skriva egentligen. Vi jobbar på som vanligt bara. Annika jobbar massa heldagar, Helena jobbar lika mycket som alltid, jag jobbar som vanligt. Det ska börja nytt folk på mitt jobb dock, det blir förhoppningsvis roligt och förhoppningsvis så får jag fortfarande ordentligt med timmar.

Den här veckan borde gå fort iallafall, jobbar heldag fredag, jobbar lördag, heldag måndag och sen morgon tisdag + hem och packa, och sen morgon onsdag och hemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Fett skönt att flyga också.

Jaaja. Ett litet livstecken iallafall.
Hadää


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Visst är blomman till mej?????

2010-03-26 @ 09:50:30
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: MissAnki

Hoho vart har Helena tagit vägen ?? ;)

2010-03-26 @ 16:02:26
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0