på badhuset idag

Ibland undrar man ju hur vissa människor tänker. Vet man inte om att det är högertrafik?? Var och simmade idag på Töyenbadet, vilket i sig är ganska jobbigt. Ni vet kanske hur det är. Man får Gunnars håriga fot i ansiktet lite då och då, Greta försöker simma om dig och mitt i allt det där så kommer det nån gubbe och krålar(!) i hög hastighet åt fel håll! Tycker han inte att det är konstigt att alla måste kasta sig åt sidan när han kommer där som blixten själv. Ne så jag tröttnade efter ett tag och gick till bastun istället.

När jag skulle byta om så satt det en kvinna där och smörjde in sig med citron och apelsin. Ja asså själva frukten. Varför gör man det? Jaja konstig dag på badhuset iaf.

Nu väntar jag på att Linda ska komma hem. För idag är jag ledig :)


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0