På date med Alice i Eventyrland

Nu har vi kommit hem från bion. Den va bra, kul med 3d. Fast jag hade avancerat med linser idag som jag fick pilla ut under bion. Kommer nog aldrig lära mig att ha det. Blir dömd till glasögon livet ut. Efter ett besök på donken, en kaffe och en massa popcorn så är jag nu proppmätt och har svårt att stänga byxorna. Så nu blir det hårdträning i veckan. (ska försöka iaf)

När vi kom hem så väntade våran kära sambo på oss. Hon har ju varit i Sverige och hälsat på alla nära och kära. Men om 2 veckor är det min tur :)

bjuder på lite bilder jag tog på bion.





DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Linn

Hallåååååååååååååå! Stephanie! Vi gick i samma klass hihihihohoho världen e allt bra liten

2010-03-15 @ 19:33:42
Postat av: Annika

hahaah ja hon sa de när jag berättade om våran örebro trip. sjukt skoj!!!

2010-03-15 @ 22:41:54
Postat av: annika

hur äcklig ser inte min hals ut på tredje bilden...:S

2010-03-15 @ 22:46:33

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0