pizza&rockklubbshelg

Man hinner ju knappt klaga på att det är måndag förrän det är helg igen. Tiden går sjukt fort!

Gårdagen var jävligt rolig iallafall, om än något skruvad. Helena och hennes jobbarkompisar skulle som vanligt iväg tidigt som fan (halv sju den här gången), så jag och Annika stannade hemma och gjorde oss i ordning i lugn och ro och hade som mål att åka in och möta upp Helena lite senare. Men när vi hörde av oss så var H degig och trött och ville åka hem och sova. Så vi stannade hemma och ringde hit en gammal jobbarkompis till mig och hans vän, så satt vi här och spelade spel och gjorde drinkar på alla juiceslattar vi hittade i kylen. Vid två så fick vi för oss att det var en bra idé att åka in till stan och möta upp Annikas jobbarkompisar istället och vi blev tillsagda att åka in till The Villa vid järnbanetorget. Dock så gick vi fel och hamnade på The Villes, en hårdrocksklubb med massa sleazerockare i svart, läder och nitar så vi kände oss ganska malplacerade. Men vi köpte öl och hade trevligt ändå. Sen stängde det och då åkte vi tillbaka hem och festade lite till, sen vid femsnåret så däckade vi som .. stenar? tänkte jag skriva men det lät ju konstigt, somnade gjorde vi iallafall.

Idag har jag och Annika och Stephanie haft en väldigt trevlig dag, som iofs började med storstädning men det är ju sjukt skönt när det blir gjort. Stort tack till Steph som hjälpte till massor. Sen gick vi ner till bunnpris och handlade pizzaingredienser och gjorde egen pizza! Sjukt gott. Tittade på I love you, man och satt och snackade i soffan hela eftermiddagen.

Nu blir det bädden, jag jobbar kvällar i veckan så det händer väl inte så mycket mer kan jag tänka mig. Har laddat ner Little Big Adventure, ett dataspel som jag, pappa och Tomas spelade asmkt när vi var små (eller jag tittade iofs mest på för jag fattade väl inte), sjukt kul! Så blir nog en hel del nördning för mig. Jag är en nörd. Det gör inget. Nu ska jag sova jag är trött. Hejdå påer, hade!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0