rubriiiiiik

Visst har vi snyggare 3D-glajjor i norge? Alice var bra. Jag insåg innan filmen att jag nog egentligen inte alls hade någon aning om vad den handlade om - mer än att hon ramlar ner i hålet och träffar konstiga figurer och antagligen ska ta sig upp. Men den var bra! Och jag gillar 3D. Vi tittade på mer film igår också, New Moon som Annika inte hade sett än. Gillarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn. Team Jacob så de skriker om det!


Annars är det som vanligt inte mycket på tapeten. Jag jobbar förmiddagar den här veckan vilket betyder massa härliga timmar i kollektivtrafiken, men jag (eller vi, men jag tog den först) har lånat en bok av Steph som heter El choco och handlar om en svensk som hamnar i Bolivias mest kända fängelse San Pedro, och det är en väldigt intressant och bra bok så jag klarar mig! Läs den!



Jag har förövrigt klarat LBA1 för er som undrar och håller för fullt på att jaga tvåan för nedladdning. Skriv ner det. Bra.

Det verkar som att jag kommer kunna åka hem på påsk också! Jag hade fått för mig att det var helgen 26-28e vilket hade betytt att det var min helg att jobba, men iomed att det är veckan efter så borde jag komma undan. Håll tummarna!




DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Håller tummarna!

2010-03-16 @ 22:09:17
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0