Stockholm!

Ååååhh va skönt att vara hemma :)
Jag flög ju den här gången, åkte från jobbet kl 12.51 och var hemma i mitt rum i Stockholm 17.10. Fyra timmar och tjugo minuter. Liiite skillnad på det och åtta timmar i en svettig buss med massa vilsna värmlänningar. Det kändes inte ens som att jag var på väg så länge, när resan är uppdelad med buss flygtåg check-in taxfree flygning och flygtåg igen så går ju tiden så jäkla mycket fortare än när man sitter på samma fläck i en buss eller ett tåg.

Jag hittade ett väldigt trevligt papper från skattemyndigheten när jag kom hem också. Deklarationen alltså. Skatteåterbäring is the shit, gratis pengar! Glad glad glad :D

Ikväll blir det inte mycket gjort, jag är stört trött efter att ha gått upp halv sex tre dar i rad. Ska ta ett bad och måla naglarna lite kanske och sen ska jag soooooooooova i min egna säng utan en Bumbi som snarkar och bråkar med mig i sömnen! Underbart.

Johline och Micaelas födelsedagsfest för ett år sen. Snyggggt.


Annars har jag inte mycket planerat allt för veckan. Johlines födelsedagsfest på lördag är väl det enda spikade. Optikern imorrn. Lite shopping kanske jaaaaaa :) Moahahaha skatteåterbäring.. LAJK!

PUSS på er som fortfarande läser våran inte så värst intressanta blogg. Vi hörz

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanxan

PUSS på dej själv - fint att ha dej här!

2010-03-31 @ 21:24:28
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0