Tirsdag

Det har varit strålande solsken hela dagen idag och kanske två fem plusgrader. Guud så fint tänkte jag och gick in på Oslo City och shoppade i enånhalvtimme efter jobbet istället. På Cubus av alla ställen. Tror inte att jag köpt nåt där nånsin förut men nu slog jag till på två koftor, två blusar å en t-shirt! Se där. Sen gick jag till H&M och köpte hårfärg också, eller toning iofs, väldigt spännande iallafall, jag känner mig som en nybörjare igen efter 1 år och 2 månader utan att färga håret! 

Jag gick faktiskt en promenad när jag kom hem också. Jag, skinnjackan och hörlurarna knixade runt i säkert 20 minuter. Sen gick solen ner och då blev det kallt!



Och nu vill jag titta på Paradise Hotel men Annika vill inte titta med mig och kör Akon på högsta volym i protest. Vi tittade tillsammans först men nu hade jag lite maraton här i helgen när hon var borta såatte hon hängde med till kanske avsnitt fem, jag är på avsnitt 34... lite överdrivet kanske, ja, och ja, jag har drömt om Paradise Hotel dom senaste nätterna haha. Vi lämnar det.

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Fin bild! (jag trodde du låg lågt på shoppingfronten men så är det alltså inte?)

2010-03-07 @ 16:21:03
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0