utflyttningsfest, bio och hemlängtan

Igår var det jobb som vanligt. Har jobbat en massa den här veckan så har inte haft tid och lust eller något att skriva om för den delen. Men igår va det lördag och action på jobbet som vanligt. Fast jag hade en jätte lugn station så jag hade inget att göra. Skulle ha jobbat dubbel men fick gå en efter lunchen :) Gick hem med hela 36 kr i dricks...bläää det blir man inte rik av.

Efter jobbet gick jag hem till Anna och drack lite öl å snackade. Lite senare gick vi hem till Evelina på jobbet som skulle ha utflyttningsfest. Det var en trevlig kväll. Som slutade med taxi till shell och en calzone i handen.

Idag ska jag, Linda och Stephanie gå på bio och se Alice i underlandet. Riktigt kul!! Vill ha popcorn och cola!

Nu är det bara 13 dagar kvar till jag åker hem till Stockholm. Det ska bli så skönt att komma hem och träffa hela(!) familjen och alla vänner. Vill bli bortskämd med mammas mat och bara ha det bra i hela 8 dagar!!




DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0