örebro helgen

Nu är den sköna helgen slut. Besökte vår fina stad Örebro i helgen, för att hälsa på min syster Linda och inviga Jossans nya lägenhet med lite fest. Kom iaf fram precis enligt planerna kl kvart i 2 då Linda mötte upp mig på stationen. Vi åt lunch och shoppade lite på stan. Sen åkte vi hem till henne. Tittade på när hennes lite speciella korridorskompis åt sin middag som bestod av; knäckebröd med ansjovis i tomatsås med ketchup på och en öl att släcka törsten med. Längtar verkligen efter studentlivet när jag ser de... eller..

Efter att ha sett honom äta sin middag så blev vi oxå hungriga så vi gick hem till Jossan och åt pizza. På lördan gick jag, Linn och Jossan på stan köpte lite nödvändiga och onödiga saker. Vid kl 8 kom folket hem till Jossan och festen började. Sen gick vi ut på en nattklubb (Strömpis, tror ja den heter). Jossan gick hem först, sen gick Linn och sist gick jag. Köpte mig en korv påvägen hem för 60 nok. Ganska dyr korv med andra ord.

Söndagen blev jag och Linn väckta av ett gäng överpigga idioter som började dammsuga kl 11 på morgonen!!!!Det borde vara lag på att man inte får göra det på en söndag. Tyckte jag då iaf. Efter lite thaimat i magen mådde man bättre. Sen var det 5 timmars bussresa framför mig.

Men blev faktiskt inte en allt för jobbig hemresa. För jag träffade en kompis från Oslo på stationen i Örebro så vi satt å pratade en lång stund sen kollade vi på film resten av resan.


Påväg ut på shopping tur


Lax filé med presspotatis till lunch. mumma


Linn å jag




Spelar Med andra ord




Joan o micke








DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0