vinsmakning

Vaknade kl tio i fem i morse av en plogbil som höll på och skrapade precis utanför fönstret. Trodde aldrig att jag skulle kunna somna om igen. Men det gjorde jag. Tog en sväng förbi gymmet och sedan mötte jag upp Carl för att gå på vinsmakning. Passade helt utmärkt eftersom jag var ledig idag. Så när alla spottade så svalde jag! Men kanske inte är det bästa att dricka en massa vin kl 3 efter ett gympass utan mat. Men som tur var så bjöd dom på parmesan, pamaskinka och oliver. Tyvärr var det väldigt mycket folk där så det var lite trångt och man fick armbåga sig fram till vinerna.


Dessertvin och grappa


Marie-lou och Louise


Geggan



juste bokat hemresa den 27mars!! Och åker tillbaka den 4 april!!!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0