:D

Visst är det skönt när saker ordnar sig? :)

Jag hittade en cykel på finn (norska blocket) igår för 200 kr. Som är bättre än min förra! Nu är jag bara asnojig att den inte ska stå kvar när jag kommer ner och ska åka till jobbet men.. det ska den göra. Har den nere i porten, under trappan så att den inte syns utifrån. Hursomhelst. Ska köpa ett ordentligt lås till den också, det som jag fick med nu var iofs också bättre än mitt förra, men ska ha ett bombsäkert typ. Om det finns.

Anna och Christian kom förbi och hälsade på oss igår, vi gick och käkade sushi och sen på bio och såg Snabba Cash. Den va sådär tyckte jag. Seg men samtidigt så hängde jag inte riktigt med, trots att jag läst boken. Njaeh. Det var trevligt iallafall!

Jag drömde massa mardrömmar imorse. Och jag längtar lite till Stockholm. Men mest längtar jag tills på fredag när jag ska till Göteborg!! Kuuuuuuuuuuuuuuuul :D

PÖSS hadä!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: linnnnnnnnnn

jaaaaaaaaaa göteeeeeeeeeeeeeborg :D :D :D: D:D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-06-01 @ 10:20:46
Postat av: Klimakteriehäxan

Bra med cykeln. Och hjälmen. Eller hur???

Stockholm är, upplysningsvis, superfint. Strålande sommardag i dag! Du kanske skulle titta hit???? (eller svara på mail eller sms eller nåt?)

2010-06-02 @ 10:06:34
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0