det heter ju arbetardagen

Vill inte alla ha en anställd som alltid vill jobba. Jo då har ni mig här! Idag gick jag till jobbet (1maj) och tänkte att jag ville jobba. Tyckte att det såg lite väl mörkt ut i restaurangen men jag försökte flitigt ta mig in ändå. Men nej det gick inte. Hmm det kanske är stängt tänkte jag.. Å ja det var det ju självklart. Så där stod jag, blöt som en trasa i ösregnet och började inse att det faktiskt var stängt idag. Men den stora frågan är, hur kunde jag missa det??? Jag vet faktiskt inte men det gjorde jag iaf.
Så nu sitter jag här tillbaka i soffan på samma plats som de tidigare dagarna. Jag behöver träffa människor nu!!! Kommer snart få sår på rumpan för att jag sitter så mycket och gropen i soffan ska vi inte tala om.

Jaja ikväll då.. vad händer? Människor jag måste träffa er innan jag blir galen!! Så det blir nog en öl eller två ikväll.


Skåååål!

/Arbetsnarkomanen?!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0