Lugn och ro. Äntligen!

Fyyyyyyyyyyyfan va skönt! Den här veckan har ju minst sagt varit intensiv för min del, har känt mig stressad precis hela tiden. Morgonjobb måndagen plus packningshets, tisdagen jobbade morgon + åkte till Berlin, onsdagen blev ju en låång dag, sovmorgon torsdag och sen direkt till jobbet, hem, sova, jobbade heldag igår och slutligen så jobbade jag idag. Nu har jag suttit i soffan och inte rört mig sedan jag kom hem, och mina fötter börjar så smått repa sig. Har plockat undan och fixat lite, packat upp, kört en tvättmaskin, såna grejer som jag har tänkt att jag ska göra hela veckan men som inte blivit av.

Annika jobbar och Helena är hos sina jobbarkompisar som vanligt, jag pratade med henne på telefon i eftermiddags och vi kom fram till att hon inte sovit hemma på mer än en vecka haha. Hon och Nicole och Alftore har typ startat en egen liten familj eller nåt så vi ser henne knappt längre! Jag är med andra ord ensam hemma men det kändes inte så trist som jag hade tänkt. Bara skönt. Stephanie har ju flyttat hem dock så nu får jag väl försöka hitta en ny partner in crime eller nåt. Jag hoppas att hon kommer tillbaka dock. Håll tummarna för det!


KOM TILLBAKA STEPH såhär kul har du ju inte i Sverige!!

Mjaah. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Har körsbärsblommorna i Kungsträdgården blommat redan? Det var väl länge sen? Eller blandar jag ihop det med förra året? Vi har tydligen körsbärsträd längsmed hela gatan utanför oss märkte jag för några dagar sedan, och om nåra dar till så tror jag att det kommer vara helt knallrosa här utanför! BRA, ordentlig vår behövs. Jag jobbade ute i t-shirt hela dagen idag, vi är på rätt spår..


Körsbärsblommor på g

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Men det var väl bra att du fick ta igen dig lite!!! men sms svarar du inte på ,,, puss å kram ändå,

ända från den turkiska sydkusten. Ostadigt väder i dag och en liten tromb, men annars allt väl!

2010-05-09 @ 18:18:22
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0