Maj

Det är helt sjukt vad veckorna går fort. Maj är ju nästan slut. Det verkar ju vara fantastiskt sommarväder hemma, här har det varit jättevarmt men så jäääkla kvavt och fuktigt så det är nästan inte njutbart.. Speciellt när man har arbetskläder på sig. Vi har fått nya byxor som gör att jag svettas om benen. Det känns inte helt normalt.

Veckan startade lite sådär för mig, när jag kom till Sandvika i tisdags så hittade jag mitt cykellås på marken och ingen cykel. Att promenera från jobbet till stationen tog mig 40 minuter och då gick jag ganska snabbt ändå, seegt som fan. Och det känns ju inte jättekul att behöva köpa ny cykel, men jag har inte så mkt val. Ska fixa ett bättre lås den här gången iallafall, även om det känns som att vill nån sno cykeln så kommer dom ju göra det, oavsett lås.. bleh. Hursomhelst så funderar jag på att ta med löparskorna och springa till stationen efter jobbet idag. Får se hur det blir med den saken.


Sen så måste jag lämna in semesterönskemål idag också?? Jag har ingen aning om när jag vill vara ledig. Kommer inte kunna vara det runt midsommar och det gör väl iofs inte jättemycket, vi har aldrig varit så noga med att fira det, men när ska jag va ledig då? Nån som vill ha hem mig någon speciell tidpunkt?


Mjaa.. annars händer det inte så jättemkt här. Jag ska till göteborg 4e juni och hälsa på Linn! Sjuukt nöjd att det blir av äntligen. Två veckor tills dess, längtar!


Saknar diiiig!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Det där med cykeln var inte kul. Köp nån som knappt är användbar nästa gång - men bara knappt! Att springa är förstås ett bra alternativ men du pallar förmodligen inte att göra det varje gång - och finns det dusch på jobbet?

Ska bli kul att se dig på semester! när det nu blir!

2010-05-23 @ 11:46:51
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0