packa åt mig

Alltså jag är verkligen efterbliven när det kommer till att packa. Jag ska vara borta EN natt, jag behöver ju knappt ha med mig nånting, och ändå så är det SÅ JÄVLA SVÅRT att bara stoppa ner dom där grejerna i en väska och gå och lägga mig. Problemz alltså.

Men annars är det bra, knatade runt lite i stan idag och tänkte att jag skulle hitta något som kunde kännas kul å ha på sig one night in Berlin, och för en gångs skulle lyckades jag! Inte för att jag kan bestämma mig om jag faktiskt ska ha den toppen jag köpte på mig imorrn eller ej, men ändå, mission accomplished. Köpte en klänning först men jag tror inte att jag ska ha kvar den, den är jättefin i och för sig men den är så himla gullegullefin liksom. Småblommig i blått och volangkjol. Inget jag har på mig till vardags. Eller fest haha. Det kändes som en släktkalas- alternativt midsommarklänning. Fast kanske för kort för mormor. HURSOMHELST. Jag lyckades även köpa en jävligt trevlig bodylotion + en handkräm som var bra och ekologisk. Pluspoäng och slutshoppat.

Nu ska jag skärpa mig. Skjeeerp deeeeeej.
Alla som är snälla får vykort.

Hadä!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: annika

sluuuuuuuta nuuuu!!!

2010-05-04 @ 10:57:30
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Den där klänningen passar säkert inte mormor, det har du nog rätt i. Men inte hade du väl tänkt att hon skulle ha den? :-D

Hoppas du har/har haft kul på din lilla utflykt! Vi är just åter från vår.

Kram.

2010-05-05 @ 18:42:51
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Möhöhöhö kul du är mammsen. Har ni redan varit i Turkiet?? Eller vilken utflykt syftar du på?

2010-05-06 @ 22:56:25
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0