rubrik!

En ledig lördag! Det var faen inte igår. Eller det kanske inte var så länge sen som jag tänker mig. Men jag trodde ju också att jag skulle jobba idag först, fick dock veta tidigare i veckan att vi hade stängt idag. Det hade varit lite sådär trist att åka en timme ut till Sandvika för att se att det är stängt, som Ankan gjorde idag hehe. Tur för henne att hon jobbar i stan!

Det regnar och är typ åtta grader i Oslo idag så frågan är hur mycket vi får gjort idag egentligen. Ikväll ska vi iallafall fira av Stephanie ordentligt, hon flyttar hem till Stockholm nu på måndag tror jag. I veckan iallafall. Så när hon flyttar har jag inga egna vänner kvar här!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0