snart kommer jag och våldgästar sthlm!

Äntligen har jag hittat en helg som passar att åka hem. Eller igentligen passar den inte alls. Ja ja skit samma jag fick ledigt iaf efter lite sura miner från min chef. Nu ska jag bara boka biljetten så är allt klart. Tanken är att jag ska åka efter jobbet nästa onsdag (2 juni) och åka hem den 8 juni. Så jag kommer att vara hemma mer än en helg!!!!! Weeeii

Här hemma rullar allt på som vanligt. Helena är hemma igen men de är däremot inte jag, så de blir ju som vanligt jag ser en sovande gris när jag kommer hem och hon ser en sovande ängel när hon går till jobbet.
En tråkig sak är att jag har tappat bort min gymkort.. Så har varit ute och sprungit istället iaf. Men måste hitta de där jäkla kortet.
Nattklubben har rullat igång på jobbet, riktigt bra faktiskt. Senaste lördagarna har det varit proppat med folk (varav hälften är från christiania men de behöver inghen veta).  Sjukt kul iaf, nära o bra efter jobbet. Och bäst av allt vi har GRILL!!!

 


Dennis grillar min mat


Min mat :)


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0