att flyttstäda

fyfan
vad mycket skit
det står två fulla svarta sopsäckar i hallen + två vanliga sopsäckar och då har jag redan varit nere med lika mycket.
det är fortfarande grejer ungefär överallt men jag har ändå kommit ganska långt. alla skåp i köket är tömda, alla garderober är tömda, badrumsskåpet, alla byrålådor och bokhyllor. Allt jag behöver för att leva får tydligen plats i två resväskor och en IKEAkasse. Och en väska till. Och en byggmaxpåse med skor. Men iallafall.

Själva städningen har vi med andra ord inte kommit igång med. Förhoppningsvis så lyckades Helena och JanMichael få tag i städtanten från deras jobb (som dom väntade med att ringa till idag, vi har vetat att vi ska flytta i 1½ månad, i'm just saying). Annars blir det en rolig eftermiddag imorrn. Not.

Jag tänkte att jag skulle ta en bild men jag pallar faktiskt inte. Helena har min kamera också tror jag. Nej jag ska gå och lägga mig. Klockan ringer om... fem timmar eller nåt. Happy days!



Jag tog truckkort igår förresten. Yay me!

Nuejatrött. Pusspuss hadä

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Truckkort kanske behövs när skräpet ska ut ... är du ensam med all skiten???? och varför vet du inte var kameran är???

2010-11-02 @ 22:02:03
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0