Bali Holiday!!

for er som inte vet det an sa befinner vi oss just nu i Indonesien, Bali. Allt gick javligt snabbt och helt plotsligt ar vi har. Tror inte vi har fattat att vi har akt hit an. Hittils har vi hunnit traffa vara kara svenska killar och badat i poolen. Linda ligger fortfarande och steker vid poolen medans Helena vilar upp sig pa rummet med en film. Igenting ar planerat och det ar otroligt skont, ska nog mest ta det lugnt och dricka Bintang om dagarna. Livet leker med andra ord.

Igar var vi i Bkk over dagen, hann med lite shopping pa MBK och en svang till sjukhuset. Helena har fatt halsfluss, jag och Linda har fatt konstiga utlag pa benen sa vi halsade pa doktorn for att bli lite mer fattiga och forhoppningsvis frikare. Planet gick kl 6 imorse sa det blev en lugn kvall igar. Gick och kollade pa Harry Potter (30 kr!!!!!) och sedan traffade vi Helenas barndomskompis som fick visa oss till Bangkoks dyraste sjukhus.

Hade faktiskt tankt lagga upp nagra bilder men sjalvklart  glomde jag sladden pa rummet...(las bortforkalaringar)

Ja ja nu ska jag ga och stora linda och helena.

Ha det grymt!
puss o kram!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Utslag på benen???!!! usch! fick ni nån klarhet i vad och vad man kan göra? (jag tänker på de där maskarna, linda vet ...)

2010-11-30 @ 10:45:11
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Klimakteriehäxan

Varning för bintang, förresten. Kolla kalorierna!!!

2010-11-30 @ 10:46:47
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha ja tro mig vi har nojjat over maskar sa det racker och blir over.. Na vi vet fortfarande inte vad det ar men vi smorjer med antibiotikakram och det borjar se battre ut. Helkonstiga flackar, sog ut som brannsar men vi har inte brant oss, sen blev det en blasa som sprack osv osv, har aldrig kliat eller gjort ont forutom nar det blev oppet sar, men nu sa laker mina iaf och sa far vi se om jag far nagra snygga arr eller inte... Eller om det ploppar ut nara fjarliar eller natt ur benet har va det lider! Vi mar bra iallafall!

2010-12-01 @ 09:47:21

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0