dyyyyyyk

Hallo folkens!!

Vi har typ tjugo minuter kvar pa koh tao, nu bar det av till koh samet som blir varat sista stopp innan nagra dagars shopping i bangkok.

Koh tao har varit skitbra! Jag har tagit dykcert, vi har nattdykt, gatt pa ladyboyshow, atit riktig biff och haft det javligt trevligt. Jag bytte ju ut Annika och Helena som rumskamrater mot fem yngre och snyggare svenska killar som vi traffade pa koh phangan vilket var ett bra drag da jag fick egen sang och AC. Och nu tappade jag skallen helt och vet inte vad jag tankte skriva, vi har inte gjort sa jattemkt egentligen, eller jag har ju dykt en massa vilket va skitkul forutom att jag var tvungen att ga hem nar alla andra drog ut pa krogen.

aej ja e for varm i huvudet for att kunna formulera mig
nu kommer taxin
vi hors

puss pa er  

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Va fort det gick med cert!!!!

2010-11-30 @ 10:43:11
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Tva och en halv dag typ! Bra grejer :)

2010-12-01 @ 09:51:23

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0