Koh tao och 9 meter ner

Framme pa Koh Tao och redan igang med dykningen. Linda borjade med sitt dykcert reda igar. Vi kom hit med 5 svenska killar som vi traffade pa Koh pangan sa Linda bor ihop med dom i ett 6 baddarsrum, jag och Helena delar pa en miniliten bungalow. Det finns knappt nagot vatten i duschen och varmvatten kan vi ju glomma under den har resan. Men mysigt ar det! Igarkvall tog vi det lugnt, satt ute vid ett bord och var sociala med vara nya vanner.

Idag gjorde jag och Helena en liten refreshing dykkurs eftersom det var 2 ar sedan vi dok sist. Allt gick jatte bra forutom att jag fick vatten i oronen och har det kvar fortfarande. Killarna drog ivag till nagot dykstalle och gjorde tva dyk. Linda fortsatte med sitt open wather i poolen har pa hotellet. Hon verkar ha klarat sig bra och har inte angrat sig.

Nu ar vi trotta alla tre sa tror nog att det blir en lugn kvall. Sa far vi se om vi dyker imorgon igen eller vantar en dag. Beror lite pa mina oron och Helena ar forkyld sa hon snorar nagot javulskt i sin mask.

hejhopp!!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Hoppsan. Sambo med fem killar. Och dykning dessutom ... många faror lurar i Thailand, det är tydligt!

2010-11-26 @ 22:07:07
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: ulla Nordin

Annika 1

Jag tänder ett ljus för dej mörka advent och hoppas du /ni har det bra.

din farmor

2010-11-27 @ 22:56:30
Postat av: Annika

farmor vi har det jatte bra! trivs som fisken i vattnet!

2010-11-28 @ 07:14:53

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0