phi phi!

Halloo!
Vi ar pa koh phi phi och har det hur bra som helst. Jag hade ju ingen aning om vad jag skulle forvanta mig, ar ju inte Thailandsexpert som mina tva kollegor har men den har on ar ju mysig som helst tankte jag skriva men de blev upprepning haha. Valdigt litet, valdigt billigt, valdigt mkt katter och djungel. Iallafall, det regnar lite pa oss men vi har legat pa stranden hela dagen idag, det ar lika bra att det ar molnigt sa vi kan sola sakta och inte branna upp oss fran borjan. Jag och annika sag ju ut som spoket laban x2, nu ser vi ut som ett rodsprackligt spoket laban och ett spoke en-nyans-over-ljusbla. Typ. Vi jobbar pa det.

Vi har valdigt lite planer och det ar skont, har inte pratat om vart vi ska aka efter phiphi men vi ska val froga runt lite och kanske forsoka hitta nanstans lite solsakrare. Vet inte om det finns dock, dom vaderprognoser jag lyckades hitta sag ganska regniga ut ocksa... Men det loser sig.

Min kamera ville inte funka med den har datorn sa nagra bilder blir det inte idag.
Nu ska vi upp till rummet och hanga lite och sen ivag och ata mat.
Hadee!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Hoppas solen lyser lite lagom på er! Kom ihåg det där med ölet ... och ta det varligt med allting, så vi får hem er/dej i god ordning! Här är det grått, blåsigt och ett par plusgrader. Inget önskeväder m a o.

2010-11-14 @ 12:25:29
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 11:29:52
URL: http://jade.se

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0