Anniken lämnar oslo och Annika kommer till Sthlm

Ja då var det över för den här gången. Sjukt konstig känsla att lämna sitt hem till ett annat. Kommer att sakna mycket här i Oslo. Men förhoppningsvis säger jag inte "hade" för alltid.

I lördags flyttades tyvärr festen från Töyen till Gunerlökka eftersom våran granne började klaga kl 21.15!!!!!! Får man ens göra så på en lördagkväll i Oslo!!??? Eftersom ingen av oss hade någon lust att sänka volymen så hoppade vi in i en taxi och åkte hem till Sanders lägenhet. Lägenheten är väl ungiefär dubbelt så stor och hade isolerade väggar så det var ett riktigt bra kap. Det blev iaf en riktigt bra kväll, nästan alla från mitt jobb kom så det var sjukt skoj! Sen gick vi till Sydöst och festade vidare.

Fick en sjukt rolig och fin present utav mina underbara jobbarkompisar.

En hink som ni ser, där alla hade skrivit en hälsning till mig.

I hinken låg det det en massa sjuka minnen och värda saker att ha på resan!

Tack ni alla!<3

Jag älskar er!!!!!!!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Fina örhängen på Linda ...

21.15 ÄR tidigt att klaga, men det var väl bättre att ni flyttade då än mitt i natten?!

2010-10-21 @ 09:43:49
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0