Grattis bumbi!!!!

Har inte hunnit träffa min kära än men om ett par timmar kommer hon hem till mig, då ska vi fira! Är ledig idag så det passar perfekt. Väntar bara på att Linda ska komma hem så vi kan fixa lite.



Har haft en riktgit långhelg nu, ledig lör, sön och mån :) Super skönt!! I fredags gick vi ut en sväng men alla droppade av en efter en så tillslut var det bara jag kvar. Men träffade en massa folk ute som jag kände så det gjorde inte så mycket. I lördags var jag mest hemma och tog det lugnt, Helena var på kontoret och Linda jobbade. Men när Linda kom hem så gjorde vi oss iordning och sen åkte vi till Helena på kontoret. Sen åkte vi till Akkerbrygga och gick ut. Igår gick vi och åt lunch på Albertine, men tyvärr var det inte någon höjdare. Sen åkte Helena och Linda till kontoret för att kolla på film. Men jag åkte hem till Tobbe för att senare gå ut på stan igen. Några killar på Tobbes jobb hade ordnat med en lek som hette Hitta järnet. Så vi möttes upp kanske 50 pers på Johns så delade vi in oss i lag och sen fick vi en varsin lista med rebusar för att hitta till rätt bar. Så fick vi massa uppgifter som vi skulle göra påvägen. Den som först kom tillbaka till Johns och hade klarat av alla uppgifter vann.
Tyvärr vann inte mitt lag men jag tror att alla andra fuskade. Sjukt kul var det iaf, så det hoppas jag att jag får göra flera gånger. Nu ska jag börja städa lite här hemma. Det ser ut som en flyktingförläggning efter helgen..

Hadää!!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: ye

leverans!

2010-10-06 @ 09:52:22

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0