jaa riktig

Jo men jag är vaken! Bolaget slår upp portarna om åtta timmar, men som vi brukar säga, det är ju skittöntigt att sova...

Annika jobbar som påpekat sin sista dag på Christiania idag och lär väl fira natten lång, Helena och JanMichael sover hos en kollega så jag är alldeles ensam, men det betyder också att det blir lyxsömn med madrass i sängen! Bäddmadrassen tjänar ju annars som sovplats åt två av oss på golvet. Så. Lyx.


Imorrn slår vi rekord på hur många människor man kan trycka in på 47 kvadrat! Och förhoppningsvis slås det rekord i städning här under dagen, jag jobbar ju som sagt så tyvärr kan jag inte delta men övriga styrkan är ju faktiskt lediga och på tre pers går det ändå halvsnabbt att fixa lägenheten representabel. Bara alla hjälper till? Hint hint. hint. hel..hint?


Jag köpte biljett hem nu också, 3 november blir det för min del, förhoppningsvis går Eivind med på att flytta in den dan så slipper jag bo på soffor 31a-3e. Annars löööser det sig. Vart jag ska bo när ja kommer tillbaka är ju också en kul fråga att fundera på. Inte fäään vet jag men det löser sig!  De oooorrrrdnar sig, det gör det alltid jo de lööööser saaajj osv osv timbuktu!1!

Osammanhängande. Bildfritt! Vi fotar ingenting. Ska göra det imorrn dock. Sen får ni troligtvis inte se ändå! Mamma jag dricker inte öl.


Nej men hade folkens så ses vi
pusspuss hej

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Jasså?????!!!!

2010-10-16 @ 20:13:44
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0