massa text inga bilder! yes!

Nu har det gått en vecka sedan Annika flyttade.
Först var det jättetomt.
Alltså, jättejättetomt, jag höll på att få ett litet sammanbrott i tisdags för att det var så tomt.
Men.
Sådär utrymmesmässigt så visar det sig att jag och Helena (JanMichael flyttade också ut nån dag efter Annika även om han har lite grejer kvar) lyckas alldeles strålande med att skita ner belamra lägenheten precis somom vi fortfarande var fyra stycken här. Det är precis lika mycket kläder och skit överallt som vanligt. Ganska imponerande faschinerande faktiskt.


Vi borde alltså packa. Men fatta hur jobbigt det här är för mig - jag som vanligtvis inte klarar av att packa en normal väska när jag ska vara borta en helg, jag ska nu dels packa en väska att ha en månad i thailand - MEN utan att packa massa grejer för man vill ju shoppa där osv, plus grejer att ha på mig dom dagarna jag är i Stockholm, plus att rensa ut all skit som ska slängas, plus att säkert ta hem lite grejer som jag inte använder, plus allt som ska vara kvar här.

Alltså uppdelningen? Fattar ni att det känns jobbigt för mig? Eller det jobbigaste är väl i vanlig ordning att få arslet ur och börja. Men jag har inte kommit dit än så just nu känns det väldigt väldigt jobbigt.


Men nu ska jag iallafall äta lite nudlar och titta på nya avsnittet av Gossip girl. Så kanske jag börjar packa imorgon istället. Nej då ska jag ta spruta! Fan det får jag inte glömma.

Men hadä iallafall allihopa vi ses om en vecka :)

PÖSS

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Där ser man. Det gäller att ligga i .... kanske bättre packa än kolla på GG?

2010-10-30 @ 16:17:22
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0