om en månad ligger vi på stranden

Hallå folkens!

Jag har just skypeat med Christoffer i en timme, sjukt trevligt. Hade inte pratat med honom på evigheter.


Christoffer (<3!) och risgrynsgröt (blääää)

Det är fredag, jag har lång helg (inge jobb förrän måndag 13.30) och jag är så sinnessjukt trött så att jag somnade sittandes med datorn i knät förut. Jag har sovit ca 4.5 timme per natt hela veckan, otroligt dumt men jag är så kass på att gå och lägga mig i tid. Det funkar inte. Har inte en endaste liten plan för helgen heller. Eller jo förresten, Helena och Jan-Michael upplyste mig just om att Julian har födelsedagsfest imorrn. Blir göy! Men mest av allt ska jag sova.


Vad behöver man fixa innan man åker till Thailand? Vi har varit och vaccinerat oss, jag ska dit en gång till. Visum behöver vi inte. Sommarkläder finns inte att köpa... ? Det kanske inte är så mycket mer. Dock så är jag tveksam till om jag ens fick nåt vaccin när vi var där för när hon stack mig så kändes det fan INGENTING och efter så kände jag inte heller nåt, både Helena och Annika hade ont i armen i två dar efteråt. Kanske var för att dom tog andra sprutan och jag bara första? Eller så har jag odlat så feta armar att det inte kändes bara :) hehe

Thaaaaaaaaaaailand


Nä men jag ska leta upp nåt att äta till middag. Och sen ska vi spela lite mer monopol tror jag, om inte JanMichael fick för sig att dra ut och festa... det orkar inte jag idag iallafall. Längtar till sängen!


Hadäää !

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Hej - hoppas du hade vett att gå och lägga dej. 4,5 timme blir man inte snyggare av ...

Inser du att det nu igen är omöjligt att komma fram på tfn till dej? Hamnar direkt hos svararen, inte en enda signal går fram!

2010-10-09 @ 20:25:22
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Har skrivit det förr och jag skriver det igen - ring på jobbmobilen!

2010-10-10 @ 22:15:14
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: Klimakteriehäxan

Har f ö lite svårt att fatta att du spelar Monopol!!!

2010-10-14 @ 09:22:37

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0