sista dagen

Yes då var det snart slutjobbat på christiania. Sjukt konstig känsla. Om jag hade slutat i sommras så hade det varit en stor lättnad. Men nu känner jag istället en saknad redan. Kommer sakna alla jag jobbar med som bara den. Jag är ändå glad över att jag slutar och har den känslan än att jag skulle sluta med den magknipen jag hade i sommras. Förhoppningsvis kommer jag att träffa de flesta någon gång när jag har kommit hem. Men vissa personer vet jag att jag troligtvis aldrig mer kommer att träffa igen. Det är en konsitg känsla. Jag kan väl inte förvänta mig så mycket annat än jävligheter från köket idag. Mycket möjligt att dom bjuder mig på wasabi och vitlöksglass igen som ett sista minne. INTE OK!! Imorgon har vi utflyttningsfest, då hoppas jag att många kommer. Tråkigt bara att de flesta jobbar kväll imogon, så dom lär väl inte vara här tidigare än 12.

Nej nu ska jag göra mig iordning till sista dagen på jobbet.
Hadää


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0