ANNIKA! GRATULERAR MED DAGEN!

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JAA MÅ HON LEEEVA UTI HUUNDRADE ÅÅÅÅR

Jag har inte träffat födelsedagsbarnet idag (eller födelsedagsgrisen som Jens upplyste mig om att man säger i skåne... eh iallafall) och lär tydligen inte göra det heller förrän hon dyker ner brevid mig i sängen i natt. Positivt = jag är AStrött och skulle behöva gå och lägga mig typ nu. Negativt = som den sanna födelsedagsfiraren jag är (jag tycker att det är viktigt!) så blir det varken pakethög, tårta eller sång idag då... dåligt! Dock ska vi fira något djävulskt i helgen så jag får ta igen det då och visa vart skåpet ska stå.

Förra året var vi utfattiga och bodde hos Fläskebokillarna, kommer ni ihåg? Åt spagetti carbonara till middag och tyckte att det var lyyyx.. vilket det också var jämfört med fisbullarna och nudlarna vi åt alla andra dagar då.

Hursomhelst, bilder!

Skönsång på 21årsdagen


1 år sedan!


Koooos


Idag har jag som sagt inte sett fröken ifråga så jag har ingen bild på henne men igår lagade vi pannkakor och då såg hon i alla fall ut såhär...



Förhoppningsvis är hon lika glad idag och har haft en bra dag på jobbet!


GRATTIS!! HOPPAS DIN DAG VARIT STRÅLANDE!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: annika

Tack du fina! ikväll ska vi kosa oss när jag kommer hem! är helt sluuuut :P

2010-09-08 @ 14:13:54

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0