Max 17 dagar kvar på jobbet

Kom precis hem från en trevlig powerwalk med Linda. Det enda jag har i tankarna just nu är Thailand och Australien. Längtar som bara den nu!! Så fort jag sitter vid datorn så kollar jag antingen på bilder från tidigare Thailand resor eller på saker jag måste köpa innan jag åker. Ny ryggsäck, bikini, kamera, (sprutor).. Ska bli helt underbart att vara ledig i 4 månader!!!
Nu lämnade Linda mig precis så nu sitter jag hemma för mig själv och har inget att göra..tråk.
Sjukt fint väder så borde gå ut igen, men alla jobbar å vill inte gå runt själv på stan.

Har hittat ett ställe där jag gärna gör ett visarun. En ö utanför Malaysia, Langkawi.



DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0