Nuu blir det åka av!!

Nu har jag bokat min Thailandsbiljett!!! Jag flyger ner dagen efter damerna, 6e november, och hem den 6e december. Ska bli så naaaaahjs :D


Helgen har varit kul haha. Vi hade korvutdelning på byggmax i lördags men jag slapp jobba så det blev en kort sväng på stan i fredags, dock slog tröttheten till så jag var hemma i bädden vid 1 och var väldigt nöjd med det. Sen igår så var Helena döseg och bara låg och glodde på gossip girl, men jag och Jan Michael tog oss iallafall ut och käkade lite, svingod pasta på vårat närmsta café, Töyen levererar! Jag fick ett infall också och stack ner och klippte mig igår, väldigt bra initiativ. Behövdes.

Haha sen kom kvällen och då tog det helt av. Vi lyckades inte hålla ihop utan festade på var sitt håll, alla hade skitkul om jag uppfattat saken rätt och detaljerna kan vi ta en annan gång! Idag har vi hängt alla fyra i en hög i sängen och bara garvat åt varandra. Dom har lagat egen pizza och jag fick äntligen min sushi som jag har längtat efter hela veckan. Så vi mår bra allihopa.


Juste jag köpte en räv i veckan :D


böghög



I veckan väntar sprutor, kvällsjobb, kanske lite mer thailandsplanering och...matlagning. Vi har blivit fantastiskt dåliga på att laga mat på senaste tiden. Har i och för sig just insett att jag ska visa mig i bikini om sex veckor, så det kanske är lika bra att sluta äta helt? :) hehe


1 baht är 0.19 nok

det gillar vi

:)

hadä!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Anonym

Släng iväg ett sms. Jag liggerpå sjukhus. Vore roligt

2010-11-11 @ 10:58:24

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0