Tack för världens bästa födelsedagsfest!!

Årets bästa fest utan tvekan!! Trots snorig näsa och ett sprängande huvud, tur att man har bra vänner som får en att glömma jobbiga saker ibland. På fredagen fick jag tyvärr inte mycket gjort. Hade tänkt åka och säga hej till alla på Kung Carl. Men mådde allt för dåligt så låg bara hemma i soffan hela dagen. Linn och iaf och gjorde mig sällskap på soffan. Sen på lördagen så åkte jag och Helena in till stan för att gå på möte med Killroy. Riktigt bra gick det, nu är visum fixat och resan är nästan bestämd. Sen åkte vi hem för att göra iordning allt till kräftskivan. Linda hade köpt balonger och serpentiner, så pysselhelena var i fullfart när vi kom hem. Vid 7 tiden började folket droppa in och jag fick många fina presenter. Grymt tacksam för mjukisdressen jag fick av meffemuff familjen, det är dom enda kläderna jag har haft på mig de senaste dygnen. Hela söndagen gick åt att kolla på en hel säsong av Solsidan som jag fick av mina fina rumskompisar. Fick en mp3 av Petra och Tove som kommer att komma till bra användning på resan. Plus att den redan var full med bra musik och dom finaste och fulaste bilderna. Madde sjöng för mig så att alla började gråta, du är bäst!!

Ja sen bara fortsatte festen med riktigt god stämning!!

bilder kommer om ett tag!
puss å kram!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0