koman är över.. snart

Fem dagar till sen är komafebruari slut!!

Fyfan så skönt. Inte för att man nånsin riktigt kan hoppas på att det kommer att bli vår - men den här månaden har jag verkligen inte gjort ett piss. Jobbat jobbat jobbat, tre helger av fyra, tränat lite fast varit förkyld också, vart ute lite på helgerna men inget såvärst spännande. Sett en dålig film på bio (gullivers resor, den andra vi tänkte se var slutsåld. Se den inte). Månadens mest positiva var nog när jag och Ingrid utforskade Kokosbollsfabriken som vi bor granne med.. :) billigt och goooooooott :D åt bara en! haha. Och så har jag ätit väldigt mkt sushi. Mat är livet.

Mars kommer iallafall bli så sjukt mkt bättre, har massa bra att se fram emot!

2a ska jag på massage
4-7e STOCKHOLM
13e landar damerna i Sverige och sedan KOMMER DOM TILL MIG <3<3<3
18e får jag kanske gå på Robyn på Spektrum, beroende på om en biljett blir över
20e flyttar jag och Annika in i rummet vi ska dela
25-27e  värmlandstripp med kusinbröllop!

Är ledig tre helger av fyra!

Sen är det april och först två veckor jobb och sen om jag nu får min ledighet som jag vill så är jag i Stockholm 15-25e. Tio dagar. Påsk. Så jävla nice.

 

Nuu blir det bara bättre :)


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Helena

Snart kommer vi varan alskade Linda!!!! Glom inte att en chips orgie ocksa ar inbokad ;)

2011-02-26 @ 06:12:48

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0