Här bor jaaag

Nuuu har jag äntligen tagit tag i mig själv och packat upp alla mina saker. Och med det så har jag även tagit beslut om att när Charlotte kommer tillbaka.. så får hon hitta nån annan stans att bo. Garderoben är to die for!!

Kolla här baa

Kollaa!! Alla nagellack i färgordning! Och alla örhängen och halsband och armband och allt!!

Den här lådan ska jag ha i alla garderober i hela livet. Älskar den :D

 

Här är mitt rum

Rummet är inte stort men sängen är stor och garderoben är jääääättestor! Gillart. Kom och hälsa på!

I övrigt är min favoritgrej med lägenheten duschen. Kolla hära!

Schväääär!

Lite skillnad mot duschkabinen på Töyen... Jag trivs!

Så så sere ut här. Som sagt, kom och hälsa på.

 

Puss på er


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Jag kommer så gärna - om invitationen gäller oxå mej?

2011-01-06 @ 15:33:44
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

Selvfögelig gör den det :)

2011-01-07 @ 12:09:03
Postat av: Annika

va fiiint du bor!! jag invarderar dig garna, dvd!!!! saknar dig en massa!! massa karlek!

2011-01-10 @ 03:39:26
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0