Spagetti & tomatsas, nudlar och massa grot..

Hejsan dar hemma! Tro det eller er men nu sitter jag, Helena Persson och skriver ett inlagg helt sjalv!!!
Nu har vi vart i Newcastle i 3 natter. Inte direkt nagon hojdar stad, men drog ivag en hel dag och njot av en vinprovning! Fick bla. prova pa en jatte god far ost eller va det var, och massa goda vinager och olivoljor. Kunde dock inte slapa runt pa massa saker i min vaska i 2 mander till sa det fick rack med en flaska rod vins vinager som var hur god som helst! Sa jag ser fram emot att komma hem och ha en tapas kvall med nara och kara och dricka massa rod vin :) (Tror jag haller pa att bli vuxen) Fick ocksa smaka pa lite chocklad!
En mysig dag med min kara Annika!

Idag gick vi upp kl 10 och har bara vantat pa varan buss som gar 10 pa kvallen.. Men vi har gjort av med lite pengar pa shoppin, valdig nojda ar vi.

Vi lever pa spagetti och tomatsas, nudlar och grot! Jag ar acklad av nudlar nu. Snart gar bussen, ANTLIGEN!
Ikvall blir det faktiskt luxus middag! Makaroner med tonfiskrora!

Hors i Coffs Harbour!!!

// Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0