Flyttkaoz

Flyttkaoset!
Iallafall för mig. Hajar inte hur Annika lyckats packa upp allting redan? Tror hon har slängt alla sina kläder för det ligger knappt nåt i garderoben heller. Helt klart skumt!

Jag har iallafall fixat en byrå som ska hämtas imorrn så vi har nånstans att ha underkläder, sen funderar jag på en sväng till ikea för att inhandla ett sånt klädräcke eller vad det heter, sån stång bara iallafall 175 spänn kan man ju leva med. Och så lite galgar på det så ska det nog gå bra det här! Sen ska man bara få rutin på resten av livet igen, jag har inte tränat eller ätit nåt speciellt nyttigt på senaste tiden. Varför plåga sig när man kan gotta sig? :) Hehe

Sverige och bröllop i helgen, kuul och jag hoppas att min kavaj passar till klänningen som jag tror att den gör..

Shit den här veckan är för kort.. Måste hämta mina sista grejer på Birkelunden också, en IKEAkasse som väger ungefär hundra kilo. Vete faaen hur jag ska få med mig den men jag måste hämta den för jag måste omvärdera och ta med mig mer saker till värmland som får åka hem till Stockholm.

Jag babblar. Som vanligt.
Ordbajsare av rang!
hehe
hade folkens
puss

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0