Soool!!

Nu sitter jag i fönstret och solar mig lite. Sjukt skönt!!
Ledig idag igen, börjar bli långtråkigt det här.. Men ska väl inte säga för mycket för snart jobbar jag väl som en idiot igen. Imorgon ska jag provjobba på Tjuvholmen Bar, det ska bli sjukt kul. Är tydligen riktigt mycket bokat så jag får ävl springa arlset av mig då. Å springa gjorde jag idag igen, känner mig sjukt duktig nu, tränat 3 dagar i rad nu. Sjuk träningsverk har jag också. Igår bjöd Linda på potatis och purjolöksoppa och jag på nybakat bröd. Riktig lyx middag!

Ikväll ska gamla sambo gänget träffas igen!! Vet inte riktigt vad vi ska göra men något med mat blir det säkert.

Riktigt skönt med soool!!!:D :D



Sjukt snygga tjejer!
Ikväll återförenas vi! <3

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Härlige se er återförenade igen girls...kolla in dagens poledance bilder idag det var såååå skoj ;) Kram

2011-04-02 @ 22:16:31
URL: http://www.missanki.spotlife.com
Postat av: joseph

Inte mycket som händer i denna blogg inte... Hur som helst, grattis på namnsdagen Annika :)

2011-04-21 @ 17:07:48
Postat av: Bettan

Tycker annika kan hoppa ner ifrån solen i fönstret så kan ni ta och blogga om något annat snart! :) Tack tack :)

2011-06-14 @ 21:31:52

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0